wtorek, 10 lipca 2012

Rewitalizujący szmpon NERIL do włosów wypadających.


          
      Kolejnym produktem jakim próbuję ratować się przed wyłysieniem jest szampon Neril.
Moje włosy żyją swoim życiem są suche na końcach i tłuste u nasady.
Skusiłam się kiedyś na darmowe badanie włosa  w aptece, wynik- włosy są  nie dotlenione a jest to spowodowane nadmiernym wydzielaniem sebum.
      Od około roku staram się ich nie myc za często-żebyście mnie źle nie zrozumiały, włosy myje zawsze wtedy kiedy jest to konieczne, czyli co 2/3 dni, teraz kiedy jest gorąco zazwyczaj co 2 dni, grzywkę natomiast(najszybciej się przetłuszcza) myje częściej.
Jedni mogą powiedzieć: ‘ masz włosy nie dotlenione bo za rzadko je myjesz’, tu się nie zgodzę ponieważ na początku liceum zaczęłam myć włosy codziennie, doszło tez do tego prostowanie i tak przez 3 lata, skutek był tragiczny gdyż włosy były przesuszone, sianowate a końce rozdwojone mimo częstego podcinania, zaczęły się tez pierwsze problemy z wypadaniem i bardzo szybkim przetłuszczaniem.
Kiedy się opamiętałam było już trochę późno ale stopniowo włosy wróciły do normy, teraz po 3 latach włosy mają skłonności do nadmiernego wypadania(z czym wciąż walczę), przesuszania na końcach - przy regularnym odżywianiu i olejowaniu widzę poprawę.
 Musze też dodać że włosy olejuję  od połowy także nie nakładam olejku na skórę głowy więc nie sadzę aby miało to negatywny wpływ na moje nie dotlenione włosy ;)
Wciąż natomiast borykam się z problemem wypadania, mycie czy czesanie to istna tragedia wkoło mnie jest ich pełno ;/
Zauważyła to nawet moja mama i kupiła mi w aptece szampon Neril, jego cena to 18,85zł za butelkę 200ml.Początkowo bałam się go użyć – jest to produkt Garnier, miałam jakieś wewnętrzne odczucie że mi nie pomoże. MYLIŁAM SIĘ !
Poczytałam opinie na wizażu i byłam mile zaskoczona, postanowiłam wypróbować!
            Szamponu pierwszy raz użyłam w niedzielę 1 lipca, włosy myłam już kilka razy i jestem jak na razie bardzo zadowolona.

NERIL rewitalizujący szampon do włosów wypadających

Pielęgnacja i zdrowie włosów oraz skóry głowy.


Według producenta:
Wspomaga procesy przeciwdziałające wypadaniu włosów w przypadku:
  • Podrażnienia skóry głowy
  • Zaburzenia procesu odżywiania włosów
  • Silnego łupieżu
  • Niedrożności kanalików włosowych
Działanie:
Dzięki łagodnej bazie myjącej szampon obficie się pieni, nie powoduje jednak podrażnień skóry głowy nawet tej wrażliwej.
Częste stosowanie nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów.
Optymalne działanie następuje po upływie 8-12 tygodni,jego skuteczność można wzmocnić stosując Rewitalizujący Tonik do włosów wypadających Neril(toniku jeszcze nie próbowałam ale słyszałam pozytywne opinie, możliwe, że się skuszę.)

Na etykiecie znajdziemy też informację, że w początkowym okresie stosowania
 może wystąpić przejściowe nasilenie wypadania włosów, spowodowane wypychaniem ich przez pobudzone cebulki włosowe – u siebie jeszcze tego objawu nie zaobserwowałam, wręcz przeciwnie po ostatnim myciu znalazłam w wannie o wiele mniej włosów niż zazwyczaj. Zobaczymy co będzie dalej :P

SPOSÓB UŻYCIA:
 na mokre włosy nanieść niewielka ilość szamponu, starannie wmasować we włosy i skórę głowy, następnie dobrze spłukać.
Czynność powtórzyć pozostawiając szampon na 3-4 minuty. Dokładnie spłukać
Szampon należy stosować przynajmniej 3 razy w tygodniu.

Ja robię to trochę inaczej:
 Włosy myje tylko raz. Nakładam szampon, masuje przez jakiś czas opuszkami skórę głowy i włosy, następnie zostawiam na głowie 3 minuty.
Spłukuje dokładnie i nakładam odżywkę Isana z Babassu Oil.
Nałożenie odzywki jest konieczne ponieważ szampon strasznie plącze włosy.
Po każdym myciu w trakcie płukania mam uczucie że włosy są  naprawdę oczyszczone- próbowałyście kiedyś przejechać palcem po mytym talerzu???  Ten ‘pisk czystości’ ??
Tak właśnie piszczą moje włosy :D jest to naprawdę genialne uczucie :)
Jeśli chodzi o minusy to nie polubiłam butelki- trzeba uważać aby nie nabrać zbyt dużej ilości produktu, minusem może być też zapach mix tartych ziemniaków i Nizoralu (choć mi osobiście to  nie przeszkadza).
Jestem bardzo ciekawa czy Neril pomoże na moje wypadające włosy.

Składniki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz